Monday 16 July 2012

Voortrekkerkommando-stigting (1968)

Hierdie is 'n stukkie kosbaarheid wat toevallig by die skool beland. 'n Onderwyseres laat val toevallig by die een of ander teedrinkgeleentheid dat sy hier by ons skool hou. En daar is hierdie ouereige dame, reeds iewers in 'n ouetehuis, wie se oë en gemoed vol heimweë skiet. Nee, blyk dit, sy was in 1968 betrokke by die stigting van ons Voortrekkerkommando.

Hierdie dokument bewaar die dame (en ek lei af dis mevrou R Ackerman) sedert 1968.

Dis vir my 'n voorreg om dit vandag hier te kan deel. Ek hoop dit bring lieflike herinneringe by sommige Parkies tuis.

Ek maak ook van die geleentheid gebruik om alle lesers daaraan te herinner dat ek 'n voltydse onderwyser is, om hierdie blog aan die gang te hou, moet ek tyd afknyp, tyd wat nie altyd daar is nie.

Almal sal dit vreeslik waardeer as van die lesers staaltjies, of wat ook al, met die res van ons sal deel. Bydraes kan gestuur word aan hans.moolman@menlopark.co.za





No comments:

Post a Comment