Thursday 12 April 2012

1983-matrieks

Die punte moet in en ek het nog merkwerk. Daarom net twee skakels saam met die name en handtekeninge van hierdie jaargroep wat ek en 'n student vandag in 'n afperiode afgetas het. (Geskandeer of selfs ge-scan klink dalk beter.)

1983-treffers
1983 in SA-geskiedenis 

Laasgenoemde is eintlik ook net 'n spul bomme en wanneer hulle afgegaan het.
As jy egter op 20 Mei, toe die bom waarvan die BBC hier praat, afgegaan het, met 'n skolesportspan in die Wimpy gesit het, onthou jy die jaar en die bomme seker effe anders. As jy en die kinders nie terug by die skoolbussie kon kom nie - alles afgekordon - en jy die ouers (voor die koms van selfone) moes bel om die kinders te kom haal, ook die hoof met die boodskap dat die bussie in opdrag van die polisie tot more buite en in die middestad moet slaap, dan onthou jy dit alles seker nader aan die bas.

Nee, dit was nie ek nie, ek het 1982 nog matriek geskryf, 'n kolega van my het haar ervaring met 'n netbalspan egter oor die jare heen al 'n paar keer met my, en in my teenwoordigheid, gedeel.


























No comments:

Post a Comment