Monday 12 March 2012

Matrieks 1966

Ek belowe ek gaan hierdie nie chronologies doen nie. Ek het toevallig vanmiddag die eerste twee jare se name afgetas, bloot omdat ek wou sien of ek dit relatief maklik en vinnig sal kan doen.

Danksy die vriendelike inset van Rudel du Preez sal ek kyk of ek volgende by 1975 se name kan uitkom.

Die enigste rede waarom ek by 1965 begin het (naas nou die feit dat hulle die eerste matriekgroep was) is die feit dat ons so drie weke gelede vanuit Duitsland 'n navraag gehad het na wie die eerste Geskiedenisonderwyser daardie jare was.

Ek het selfs in die joernaal wat alle hoofde verplig is om by te hou, gaan loer, maar kon nie 'n antwoord kry nie. As iemand toevallig onthou wie die eerste Geskiedenis-onnie was, laat weet asseblief via die kommentaar-geleentheid wat onder aan die bloginskrywing voorsien is.

As taalonderwyser is 1966 se matrieks na aan my hart - tiende van bo staan die naam van Johannes Stephanus Bouwer, 'n digter van wie ek elke jaar 'n gedig saam met my leerders probeer ontsluit. Vanjaar het ons graad 11's weggeval met 'n gedig deur Danie Marais wat in die tagtigerjare hier by ons matrikuleer het. Toe kom Stephan Bouwer aan die beurt.

As enige ander Oud-Parkie skrywers, van welke aard ook al, jou met verloop van tyd byval, laat weet asseblief via die kommentaar-blokkie; ek weet daar is baie, meer as wat ek vermoed en ek wil dat ons volgende jaar  in Afrikaans heeltyd met Oud-Parkies se tekste werk, of dit nou in die letterkundeklas is, en of dit nou in die taal- en stilleesperiodes is.

Maar die 1966-matrieks is waaroor dit nou hier gaan:







No comments:

Post a Comment