Friday 30 March 2012

Die oudste en nuutse Eggo

Ek soek nou al lankal verskoning om die heel eerste twee voorwoorde ooit in die destydse Kwêvoël te pos. Ek het met die vorige inskrywing rondom die Eggo slegs by die redaktrise se openingswoord uitgekom. Maar toe uitgawe 1 van 2012 vanoggend op ons wag om uit te deel, toe het ek meer as verskoning, ek het sommer rede.

Daar lê dalk 49 jaar se tegnologiese voortuitgang tussen die twee publikasies, maar die harte en entoesiasme van ons leerders het in 49 jaar dieselfde gebly. Dieselfde lekker wat Gardiol- en Francois-hulle destyds uit hul baanbrekerswerk geput het, put Melissa en haar span vandag steeds.

(Melissa te voorwoord wat uit ons raam beweeg, irriteer my grensloos - maar die grootte net kleiner as wat hy nou is, maak die teks onleesbaar.)







Ek het die naam van Dinsdag 27 Maart gaan staan en verander. Ek het verkeerdelik gereken dat die Franse titel die nuuskierigheid sal prikkel en innooi - dit het toe nie. Ek vermoed dis net die oud-Parkies wat Frans het, wat daar gaan lees het, en toe miskien teleurgesteld was oor dit fokus op 'n rugbywedstryd tussen die meisies en die seuns van 1975. Gaan loer gerus, dit verklap vreeslik baie hart en siel om op trots te wees.

No comments:

Post a Comment